Jeżeli prowadzisz własne przedsiębiorstwo, z pewnością prędzej czy później zainteresujesz się możliwością reklamy czy prowadzenia sprzedaży produktów lub usług przez Internet. Jest to bardzo wydajne, jednak pod warunkiem, że twoja strona internetowa będzie odpowiednio skonstruowana i prowadzona. O ile samemu nie zna się na takich rzeczach, jak aktualizacja czy pozycjonowanie stron internetowych, najlepiej jest zatrudnić profesjonalistów z agencji SEO.
Reklama w Internecie oraz tworzenie stron
Obecnie marketing w dużej mierze opiera się na formach reklamy związanych z Internetem. Jednym z elementów kluczowych dla zwiększenia rozpoznawalności firmy i ilości odsłon jej strony internetowej jest jej pozycja w wynikach wyszukiwania Google, najpopularniejszej przeglądarki internetowej. Badania wykazują, że najlepiej jest znaleźć się w pierwszej trójce, a bardzo niewielu użytkowników przegląda więcej niż jedną stronę z wynikami wyszukiwania. Pozycja strony zależy od wielu czynników, przede wszystkim ocenie podlega jakość strony i jej dopasowanie do wyszukiwanych fraz.
Samo stworzenie strony internetowej nie wymaga pogłębionej wiedzy z zakresu programowania czy SEO. Z pomocą takich programów, jak WordPress, darmowa Aptana Studio, CoffeCup HTL Editor czy polski Pajączek nawet amator może wykreować funkcjonalną, zachęcającą do zapoznania się z jej treścią stronę. Oprócz merytorycznej treści, należy pamiętać o tym, że strona internetowa powinna być czytelna i wizualnie atrakcyjna. Jednak stworzenie strony to jeszcze nie wszystko – żeby wyświetlała się ona wysoko w wynikach wyszukiwania, powinna być na bieżąco aktualizowana, uzupełniana o nowe artykuły i linki, a także poddawana zabiegom SEO, czyli Search Engine Optimalization, optymalizacji pod wyniki wyszukiwania. Na pozycjonowanie strony składa się tworzenie treści z odpowiednimi słowami kluczowymi, linkowanie, tworzenie podstron i blogów wspierających właściwą stronę, aktualizacja kodu źródłowego strony, wprowadzanie na bieżąco zmian i poprawek oraz inne zabiegi. Choć są dostępne narzędzia ułatwiające pozycjonowanie stron amatorom, jest to zajęcie czasochłonne oraz wymagające znacznego poszerzenia swojej wiedzy.
Co może zaoferować agencja SEO?
Jeżeli poważnie podchodzimy do kwestii reklamy naszej firmy w Internecie, zdecydowanie warto zwrócić się do profesjonalnej agencji SEO. Agencja SEO Warszawa, z której ofertą można zapoznać się na stronie blumoseo.pl, zajmuje się witrynami swoich klientów kompleksowo – kolejne kroki to zapoznanie się z tematyką strony, optymalizacja jej treści, wyglądu oraz szybkości ładowania, reklama w Internecie Warszawa, odnośniki do strony firmy w mediach społecznościowych i serwisach branżowych oraz bieżące aktualizowanie treści i opieka techniczna. Ist otna jest też atrakcyjność cennika pozycjonowania stron. Profesjonalnie wykonywane pozycjonowanie skutkuje znacznym wzrostem liczby wejść na stronę, podniesienie prestiżu pozycjonowanej firmy oraz wzrostem ceny samej domeny w przypadku sprzedaży innej firmie z branży. Wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania przekłada się na realną liczbę nowych klientów.